(آف ویژه) تونر پروبیوتیک آندر توئنتی کنترل کننده چربی انقضا 2026.06
توجه : در خصوص شرط مرجوعی کالا
لطفا در خرید خود دقت نمایید، به هیچ عنوان تعویض نداریم و تنها شرط مرجوعی کالا، پلمپ بودن آن می باشد.
بیمه مرسوله پستی نتآف: برای استفاده از مزایای بیمه، ضروری است که مرسوله پستی را در حضور مامور پست باز کرده و از نظر سلامت فیزیکی و تعداد اقلام با فاکتور مطابقت دهید. در صورت عدم انطباق محتوای مرسوله با فاکتور، از تحویل گرفتن آن اکیداً خودداری نمایید. نتآف هیچگونه مسئولیتی در قبال مرسولههای پستی که تحویل گرفته شدهاند، اعم از سالم یا معیوب، ندارد.
ناموجود
تونر پروبیوتیک آندر توئنتی
این تونر به پاکسازی پوست حساس کمک کرده، فرآیندهای مناسبی را که در اپیدرم انجام می شود را تنظیم می کند و از سد محافظ پوست (میکروبیوم) حمایت می کند.
ویژگی محصول
تسکین دهنده پوست
کنترل کننده چربی
پاک کننده پوست از آلودگی
آنتی باکتریال
نحوهی استفاده از تونر پروبیوتیک آندر توئنتی
در روتین پوستی خود از این تونر استفاده نمایید. مقداری از محصول را روی پد آرایش ریخته و روی صورت بمالید.
از تماس با چشم خودداری کنید.
ترکیب بندی
220913 آبی (آب)، عصاره میوه اکتینیدیا چیننسیس (کیوی)، پلی سوربات 20، پروپاندیول، بتائین، اسید ماندلیک، سدیم لاکتات، سدیم PCA، نیاسینامید، سدیم سالیسیلات، اینولین، فروکتوز، گلیسین، اوروچاگلوکانید، آلیسین، اوروچالو، اینولین گلیسیرین، فیتات سدیم، اسید لاکتیک، بنزیل الکل، اسید دهیدرواستیک، بنزوات سدیم، سوربات پتاسیم، عطر (رایحه)
مشخصات (آف ویژه) تونر پروبیوتیک آندر توئنتی کنترل کننده چربی انقضا 2026.06
-
برند
آندر توئنتی
-
محصول
لهستان
-
حجم
200 میل
امتیاز کاربران به: (آف ویژه) تونر پروبیوتیک آندر توئنتی کنترل کننده چربی انقضا 2026.06 | (2 نفر )
نسبت به قیمتش خوبه
برند آندر توئنی یکی از برند های محبوب من در محصولات مراقبت پوستیه. این محصول رو من پارسال از نت آف خریداری کردم و با اینکه هر شب ازش استفاده کردم ولی هنوز تموم نشده، برای همین به نظرم با توجه به ماندگاری محصول به قیمتش می ارزه کاملا. بوی خیلی خوبی داره، میشه گفت بوی هندونهی شیرین میده. کلا همهی محصولات این برند بوی فوقالعادهای دارن. پوست و منافذ رو به خوبی پاک میکنه و به کنترل جوش خیلی کمک میکنه در کنار بقیهی پروداکت هایی که توی روتین استفاده میشه. تست حیوانی نداره که نکتهی مهمی هست و در یک کلام من خیلی از خریدش راضی هستم.
فقط یک مورد داشت اونم اینکه از دستم افتاد و اسپریش شکست با اینکه ارتفاع زیادی هم نبود واقعا، ذیگه اسپری نکرد


